Werkwijze

Afspraken voor een vlotte thuislevering

Een levering waarbij alles vlekkeloos verloopt is erg belangrijk. Zowel voor jou als voor ons. Wij controleren alle verpakkingen voordat ze geleverd worden en we behandelen ze met zorg. We vragen ook dat je zelf enkele voorzorgen neemt. Om je te helpen bij deze goede voorbereiding geven we enkele tips en maken we graag duidelijke afspraken:

1. We informeren je via e-mail, sms of telefoon wanneer jouw bestelling binnen is. Vanaf dan kunnen we een leveringsafspraak met je inplannen. Neem daarvoor contact met ons op via: +32 (0) 3 825 44 15

2. Standaardlevering is altijd drempellevering. Een drempellevering = geleverd op het leveringsadres, tot de eerste deur begane grond, zonder uitpakken of monteren.

3. Bij aankoop van je product kun je kiezen voor montage. Wij plaatsen alle meubels waar jij het wil in je woning (tot 2e verdiep) als er voldoende vrije doorgang is. Op het moment van levering kun je niet meer kiezen voor montage. Indien er een ladderlift is vereist, is dit de verantwoordelijkheid van de klant

4. Voorzie voldoende parkeerruimte, op maximum 10m van de deur of garage:

Leveringen kunnen plaatsvinden van maandag tot en met zaterdag. Het is niet mogelijk een voorkeur uit te spreken voor dagdeel, dag of tijd.

5. De betaling gebeurt steeds bij levering of vooraf:

Online bestellingen worden bij het plaatsen van de bestelling direct afgerekend, dit kan met Bancontact, Visa, Mastercard en Ideal.

OPGELET: op alle betaalkaarten staat er een weeklimiet, ongeacht hoeveel geld er op jouw rekening staat. Bij de meeste banken is deze weeklimiet 2500 euro. Neem op voorhand contact op met je bank, of controleer dit via mobile banking, om op de dag van de levering problemen te voorkomen.

6. Indien je hebt gekozen voor montage van je product staat dit genoteerd op je aankoopbon: Voorzie een vlotte doorgang naar de kamer waar de nieuwe meubelen zullen staan. De nodige deuren en doorgangen moeten geschikt zijn. Zorg ervoor dat de plaats waar er gemonteerd moet worden leeg is.
De beslissing of het artikel kan worden binnengebracht in de ruimte waar de montage moet plaats vinden is steeds de eindverantwoordelijkheid van de monteur.

7. Gelieve je persoonlijke gegevens op de verkoopovereenkomst te controleren. Indien er een wijziging nodig is (GSM, vast telefoonnummer, leveringsadres, verdieping….), gelieve dit te mailen naar info@beddenwinkel.nl.

Wij leveren tot en met de 2de verdieping via trap of binnenlift indien mogelijk.  De beslissing of de trap of lift geschikt zijn is steeds de eindverantwoordelijkheid van de monteur. Er zal een afweging gemaakt worden of het volume en het gewicht van het product dit toelaten. Indien de meubelen via de trap naar boven gebracht worden, dan is het jouw verantwoordelijkheid om de trap goed af te dekken met degelijke bescherming zoals beschermkarton.

Er wordt door onze mensen geen vensterglas uitgenomen. Hiervoor dien je zelf contact op te nemen met een glazenmaker.

Een leveringsafspraak kan geannuleerd of verplaatst worden ten minste 5 werkdagen voor de afgesproken leveringsdatum. Indien er toch later afgebeld wordt, of bij afwezigheid op de dag zelf, zijn we genoodzaakt extra transportkosten aan te rekenen bij een volgende afspraak.

Uur van levering: door de drukte op de Belgische en Nederlandse wegen, files, wegenwerken of onvoorziene problemen bij klanten voor jou kan de planning steeds uitlopen. Hierdoor kunnen we nooit een exact leveringsuur afspreken gedurende de dag. De levering zal steeds plaatsvinden tussen 09u00 en 19u00 of vroeger. Je hoeft niet thuis te wachten, onze chauffeur zal altijd een half uur voor aankomst telefonisch contact opnemen. We verwachten wel dat je thuis bent wanneer onze chauffeur zich aanmeldt. Indien er niemand thuis is, zijn we genoodzaakt extra transportkosten aan te rekenen.

Zo. Met deze tips in het achterhoofd ben je goed voorbereid op een vlotte thuislevering!